Cuma

Sıkıldım..Geri Dönücem...!!

Susam sokağını izledim bugün....sabaha karşı rastladım trt'de...Burnuma bir hamur kokusu geldi ki...Ananeee..Anane nerdesinn...??!! Her sabah...Susam sokağı, bitttanecik minik kuş...Edi, büdü ve kubabiye cavanarı....Ananemin hamurları...Özledim...

Nasıl değiştik...Büyümek mi bu...Kastettikleri bu muydu? Beğenmedim ben geri dönüyorum...Sıkıldım da ayrıca buralar korkutucu...

Anne gel elimden tut bir sürü insan var etrafımda! Ya kaçırırlarsa beni?!
Eskiden tutuyordun ama hala çocuğun değil miyim ben senin?!
Şimdi, hazır dışarı çıkmışken şunları da hallet diyorsun....Ama burası çok kalabalık...
Tuhaf kadın oldun sende...
İnsanlar çok ürkütücü....Sevmiyorum ki ben hiç birini...
Bir etek giydim dışarı çıkarken dizimin hemen bi parmak üstünde, botumu giydim diz kapağımın hemen bi parmak altında...Üstümde boğazlı kazak...Görünen tek yerim dizkapağım...
ÖZGÜR, DEMOKRATİK VE GÜZEL ÜLKEMİN ABAZA ERKEKLERİ....
"O bacaklarına kurban olurum..." dedin ya amca...
Hangi bacaklarıma?
Bacak değil ki o diz kapağı be amcacığım!
Kafanın ortası kel, belli ki soğuk alıyorsun...
Nereden ne gördün yahu?!!!
"yuh!!!" dedim sana...içimden....dışımdan....heryerimden...!!
Kubabiye cavanarı olsaydı gösterirdi aslında sana gününü ama neyse ki evde kalması için ikna etmiştim onu...yoksa...

Kadınlar erkekler ile eşitmiş, bu ülke özgürmüş...peh! Duygu Asena okuyup durduğum için "feminist" olmuşum ben... Duygu Asena "feminist" değildi ki..!
Kadın hak ve özgürlüklerine yönelik binlerce konferans verilip, dernekler açılana kadar, şu güzelim ülkemin "dizkapağı görünce çıldıran" erkeklerini eğitecek yerler açıp, onlara yönelik konferanslar versek hiç derdimiz kalmayacak sanki....En azından bir miktar azalmış olacak... Dün gece 03:45 suları, çıkıp biraz hava almak istedim, bu saatte çıkarsam manyağın birinin tecavüzüne uğrarım diye çıkamadım...Aslında kubabiye cavanarı benimle gelseydi birşey olmazdı da...

Hayvanlaşıyoruz...
Kubabiye Cavanarı...
Seninle olan günleri özledim...
Anane...Hamur....
Ben sıkıldım...Geri Dönüyorum...

Hiç yorum yok:

Nasıl da paylaşıyor insan isterse,
Nasıl da birmiş meğer hasretler,
Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye,
Sevmeye...Öğrenmeye...