Pazar

Şaka =)

Bir şeyler değişsin bu ülkede istiyorum, tek başına bağırarak nasıl değişir gerçekten bilemiyorum ama bu blog’a sığınmaktan başka çarem yok şu sıralar… Gerçi elime bir fırsat geçtiği an sonuna kadar kullanacağım ama şimdilik bununla idare etsem iyi olacak çünkü düşündüklerim, savunduklarım bazılarına göre anlamsız, bazılarına göre saçma, bazılarına göre çok bilmişlik, bazılarına göre ise elimde olmadığı için kıskançlıktan ötürü avunma yöntemi…komik…yaşadım diyorum sadece sana, ona, sizlere…yaşadım ve ders aldım…

Dün gece kıskançlık abidesi, dünya güzeli bir arkadaşım, bir sohbet sırasında ne güzel söyledi, “Bir kez yaparsan hatadır..kabul… ama ikincisi aptallıktır..!” işte bu…durum budur…Şimdi istediğiniz kadar misyonlar yükleyin bana ve hakkımda yorumlarda bulunun, alıştım, kulaklarımı tıkadım, doğru olduğuna inandıklarımı yaşıyorum, söylüyorum, yazıyorum….
Vazgeçmeye gelince… Gerçekten aşık olursam belki…

Şaka…Şaka…

Beni vazgeçirmeye uğraşacak ve beni olduğum gibi sevemeyecek biri zaten bana aşık değildir, bu durumda vazgeçmemi gerektirecek bi durum olamaz…

Bundan aylar önce, artık çocuk doğurmak için erkeklere gerek olmadığı haberleri çıktı… Çok detay bilmesem de durum çok karışık ve önemli aslında, tabi en önemli durum ise şu ya da benim aklıma takılan en önemli soru şu;

“Erkek şimdi ne yapacak?”

Şimdi öncelikle erkekler dünyanın kendileri olmadan da yürüyebileceğini gördükleri için, o gereksiz üstünlük duyguları, kendilerini beğenmişlikleri, bilek gücü ve de şu meşhur, kadınlarda olmadığı için de çok kıymetli olan "cinsel organları" nedeniyle kadınları küçümseyişleri yok olup gidecek.

Sonunda "işe yaramazlık”, “biz bu dünya’da neden varız ki? Ne işe yarıyoruz ki? Kadınlar bizi kullanıyor...!” gibi komplekslere girip hayatı bize cehennem etmesinler yeter...

Erkek düşmanı biri değilim, olamam da, demek istediğim aslında güzel bir şeyler olmak üzere ve kimse farkında değil... Eğer iki tarafında birbirinden bir menfaati olmazsa, erkek ve kadın bir araya sadece keyif almak, mutlu olmak ve aşk için gelecekler... Kadının da beklentisi aynı olacak, erkeğinde... Zorunluluk olmadığında, mecburiyet olmadığında, istekler karşılıklı ve aynı olduğunda ortaya çıkabilecek güzelliği düşünebiliyor musun?!

Mesela şu konuşma tarihe karışacak,
-Kadınlar olmasa siz bir hiçsiniz! Sizleri biz doğruyoruz naberr…!!!
-Asıl erkekler olmasa siz bir hiçsiniz!! Sizin onları doğurmanıza sebep biziz, biz olmasak nasıl doğurabileceksin..İyidir senden naberrr!!

Baştan 1-0 yenik başladın….

Artık durum 1-1…

Ne ben üstünüm… Ne de sen üstünsün… E ortada bir üstünlük ve kendini ispatlama yarışı olmadığında ne olur… Gerçek Aşk’lar olur… Sebepsiz, nedensiz, menfaatsiz, karşılıksız, huzurlu…

Kolla kendini sıra bana geldi…
Kadının fendi erkekleri yendi…
Bak zaman değişti, sabırlar tükendi,
Yalvarmak çok eskidendiiii….
Seveceğim…Gezeceğimmm…Görürsün sana neler edeceğim…
Bir yemine, bin cezayla hakkından geleceğim senin….hop!! =)

Şaka tabi ki… =P

Hiç yorum yok:

Nasıl da paylaşıyor insan isterse,
Nasıl da birmiş meğer hasretler,
Nasıl da mecburmuşuz sabretmeye,
Sevmeye...Öğrenmeye...